Rotary Deinze
Service Club | info@rotaryclubdeinze.be | Deinze en Leiestreek

Jaarboek Rotary Deinze 2019-2020

Meer weten over Rotary Deinze? Ons jaarboek 2019-2020 vertelt wie we zijn, waarvoor we staan, en welke sociale initiatieven we steunen. Het jaarboek bevat ook informatie over Rotary International.

Het jaarboek Rotary Deinze 2019-2020 downloaden

Rotary Deinze is passie

Mensen met passie voor dienstverlening aan de gemeenschap en het delen van vriendschap.

ROTARY DEINZE HELPT LOKAAL OP HET VLAK VAN:
Voedselbank ● Wetenschap & techniek ● Onderwijs ● Verkeersveiligheid ● Zorg

ROTARY IS ’S WERELDS GROOTSTE INTERNATIONALE SERVICE ORGANISATIE.

Rotary spant zich wereldwijd in op het gebied van:

Meer info op www.rotary.org

Sinds 1988 is het aantal polio gevallen drastisch teruggedrongen met 99,9%. Sinds verleden jaar zijn er wereldwijd enkel nog spontane gevallen van Polio voorgekomen in drie landen.

Dit is mede dankzij de inspanningen van Rotary International, maar ook van de Bill Gates Foundation die reeds 10jaar samenwerkt met Rotary om Polio voorgoed uit de wereld te helpen.

We zijn er bijna, maar er is nog een inspanning nodig. Meer info op www.endpolio.org

Rotary Deinze is vriendschap

Onze belangrijkste troef: de onderlinge vriendschap!

Rotary Deinze is in de eerste plaats een groep van vrienden. Onze onderlinge vriendschap komt op de eerste plaats. Het is dankzij die sterke band die alle leden met elkaar hebben dat we er in slagen succesvolle projecten op te zetten.

We organiseren dus ook wel al eens een evenement om de vriendschap te vieren en er van te genieten, bijvoorbeeld onze familiedag van 25 september 2016, een uitstap naar Lyon, een bezoek aan Aken met de bevriende club uit Hildesheim.

Een impressie: